Известие

Collapse
No announcement yet.

Повреден двигател АР 147 2,0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    По всяка вероятност ще се смени само буталото.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
      По всяка вероятност ще се смени само буталото.
      След като е вложен доста труд по отварянето на двигателя е добре да се прецени добре състоянието му и да ако е нужно с цената на разумни срества, да се направи ремонт.

      Смяната на буталото без разстъргване на цилиндъра с цел заличаване на драскотините не е добра идея.
      Ако се мине на ремонтен размер за да се махнат драскотините, това следва да се направи за всички цилиндри.
      Преди да се прави това, трябва да се окачестви състоянието на останалите детайли от двигателя и особено това на коляновия вал.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
        По всяка вероятност ще се смени само буталото.
        Поговорих си с моя майстор относно идеята да смените само буталото.Според него ако цилиндъра е в нормални размери(т.е. не е износен повече от допустимото) с добро бутало и сегменти,които не е задължително да са нови може и да се получи.Но трябвало сегментите да се залючат така че ключа да не съвпада с драскотината на блока.И да не забравя също така каза,че това колко ще изкара господ знае но при всички положения,трябва да се кара полекичко.Той самия има такава успешна интервенция върху един голф 4 1.6 и каза че вече 4-та година го карат така.
        Alfa's do't drop oil...they mark their territory

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от juliano155 Покажи съобщение
          Поговорих си с моя майстор относно идеята да смените само буталото.Според него ако цилиндъра е в нормални размери(т.е. не е износен повече от допустимото) с добро бутало и сегменти,които не е задължително да са нови може и да се получи.Но трябвало сегментите да се залючат така че ключа да не съвпада с драскотината на блока.И да не забравя също така каза,че това колко ще изкара господ знае но при всички положения,трябва да се кара полекичко.Той самия има такава успешна интервенция върху един голф 4 1.6 и каза че вече 4-та година го карат така.
          Бе то голф да го караш полека, ама алфа ... Едва ли ще изкара много според мене.

          Може би в случая по-добрият вариант е да се търси нов мотор
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Аз лично с мой приятел на неговото БМВ 2.8 мотор му направихме същата интервенция с едно различно бутало и няма никакви проблеми,а се кара доста в критичните обороти,но при него цилиндрите бяха перфектни.Чудно ми е само ако драскотината е под диагонал как ще се заключи сегмента да не е на нея.Другото е,че ключа на сегментите трябва да се направи под формата на емблемата на Мерцедес демек пак някой сегмент ще е на драскотината.За мен най-добрия вариант е за друг блок с бутала,вал и картер,вече на горе другото да си остане старото.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #21
              Ако аз стигна до такава ситуация, вместо да търся друг двигател, който ще ми струва едни 1000 лв, с неясно състояние, ще дам същите тези 1000 лв за нови части. Така поне ще знам че имам читав двигател.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Ако аз стигна до такава ситуация, вместо да търся друг двигател, който ще ми струва едни 1000 лв, с неясно състояние, ще дам същите тези 1000 лв за нови части. Така поне ще знам че имам читав двигател.
                Ами да ти кажа че 2,0 не струва 1000лв. отдавна първо, и второ ако се иде на ремонтни бутала цифрата е далеч от 1000лв.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Ами да ти кажа че 2,0 не струва 1000лв. отдавна първо, и второ ако се иде на ремонтни бутала цифрата е далеч от 1000лв.
                  Колко далеч? Питам само за цената на частите.
                  Бутала, сегменти, лагери, клапани...........


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Колко далеч? Питам само за цената на частите.
                    Бутала, сегменти, лагери, клапани...........
                    Ми само буталата са почти 1000лв.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      Здравейте да ви се похваля,оправиха ми колата преди 5 дни и за това време успях заедно с брат ми да минем 370 км. за да я изпробваме.Смениха и само буталото което е втора ръка то си беше с сегменти и маслото което е селения 20к.А драскотината на цилиндъра майстора я е хванал леко с шкурка да приличало на хонинг.Но ми прави впечатление,че с това масло колата пали по гадно от преди.За около 1,2 секунди при първото палене сутрин или вечер когато са минали повече часове го прави това. Чува се нещо като къррррр,и спира.И друго почна да звучи леко като дизел като я запаля после поутихва но на отворен капак пак се долавя.Майстора каза,че за звука на дизел е виновен вариятора а пък онзи звук къррррр бил или от пулове някакви или повдигачи.А иначе отидохме и до друг сервиз за да я прослушат без да казваме какво е правено по колата и казаха,че имало мн. леко отклонение в компресията на поправяния цилиндър но това не е нещо сериозно.

                      Comment


                      • #26
                        Абе компромисите в твоя случай са много, ама давай там газ, не я жали.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от UserAR Покажи съобщение
                          Здравейте да ви се похваля,оправиха ми колата преди 5 дни и за това време успях заедно с брат ми да минем 370 км. за да я изпробваме.Смениха и само буталото което е втора ръка то си беше с сегменти и маслото което е селения 20к.А драскотината на цилиндъра майстора я е хванал леко с шкурка да приличало на хонинг.Но ми прави впечатление,че с това масло колата пали по гадно от преди.За около 1,2 секунди при първото палене сутрин или вечер когато са минали повече часове го прави това. Чува се нещо като къррррр,и спира.И друго почна да звучи леко като дизел като я запаля после поутихва но на отворен капак пак се долавя.Майстора каза,че за звука на дизел е виновен вариятора а пък онзи звук къррррр бил или от пулове някакви или повдигачи.А иначе отидохме и до друг сервиз за да я прослушат без да казваме какво е правено по колата и казаха,че имало мн. леко отклонение в компресията на поправяния цилиндър но това не е нещо сериозно.
                          Това "кърррр" е отново от вариатора
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #28
                            Дано тези намеси са успешни и с да си я карате безаварйно.А относно маслото,винаги има вариянт да сте попаднали на някое менте затова внимавайте.
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment

                            Working...
                            X